Parametry nastavení emailových klientů
PŘÍCHOZÍ POŠTA |
||
protokol IMAP | adresa: mail.rps.cz | |
port: | 993 | šifrované spojení |
port: | 143 | nezabezpečené spojení |
protokol POP3 | adresa: mail.rps.cz | |
port: | 995 | šifrované spojení |
port: | 110 | nezabezpečené spojení |
ODCHOZÍ POŠTA |
||
adresa: mail.rps.cz | ||
port: | 465 | šifrované spojení |
port: | 25 | nezabezpečené spojení |
Pokud nejde příchozí, popřípadě odchozí pošta, zkontrolujte nastavení jednotlivých adres a portů a nastavte zabezpečené spojení. U odchozí pošty zapněte funkci: SMTP autentifikace (ověření jména a hesla)
Poštovní servery RPSnet mají nastavena omezení, která brání jejich zneužití k rozesílání nevyžádané pošty.
- Nefunguje Vám pošta u jiných poskytovatelů mailových schránek?
Zkontrolujte si nastavení:
seznam.cz // https://napoveda.seznam.cz/cz/imap-pop3-smtp/
centrum.cz // https://freemail.help.economia.cz/support/solutions/articles/42000032445-adresy-poštovních-serverů
tiscali.cz // http://napoveda.tiscali.cz/index.php?title=SMTP
gmail.com // https://support.google.com/mail/answer/7104828?hl=cs // https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=cs
Webmail RPSnet
Můžeme vám nějak poradit? Využijte naší linky +420 775 075 010 nebo kontaktní formulář.