Noví zákazníci

Nejčastější otázky zájemců o připojení a nových klientů

  • Do kdy to celé proběhne?

Obhlídku i instalaci zvládáme do 5 dnů od objednání. Termín realizace se může lišit podle vytíženosti techniků.

 

  • Kdy technici přijedou?

Termíny servisu potvrzujeme vždy den předem mezi 14:00 - 16:00. Vy tak budete vědět, že technici dojedou, a my máme jistotu, že budete doma.

 

  • Jak dlouho trvá obhlídka?

Obhlídka trvá asi půl hodiny u běžných objektů.

 

  • Mám domluvenou obhlídku. Co budu platit?

Nebudete platit vůbec nic. Obhlídka je bezplatná a nezavázná. Technik pouze konstatuje, jestli je připojení možné, nebo ne, popřípadě Vám přiblíží částku za instalaci.

  • Musím být u obhlídky já jako objednavatel?

 Ne. U obhlídky může být kdokoli, koho tím pověříte.

  • Nemůžete si místo obhlédnout sami?

Samozřejmě můžeme, ale pouze z veřejného prostranství. Nechceme vstupovat na váš pozemek bez vaší přítomnost. Obvykle je nejlepší výhled na vysílače ze střechy, ze štítu, při těchto návštěvách je potřeba, abyste našim technikům umožnili vstup na pozemek a do objektu. 

  • Mám domluvenou instalaci. Co budu platit?

Protože každá stavba je jedinečná, nelze dopředu přesně vyčíslit do koruny, kolik bude stát montáž. Obvykle u rodinného domu se částka pohybuje mezi 1000 Kč až 2000 Kč, záleží na individuálních dispozicích domu, použitém materiálu, strávený čas techniků. U bytu je částka nižší, obvykle se pohybuje mezi 500 Kč až 1000 Kč. Dále technici vybírají aktivační poplatek 1 Kč při úpisu na jeden rok, pokud je vyžadován, a předplatné vybraného tarifu na tři měsíce předem. Další tři měsíce se tedy nemusíte o žádné placení starat.

  • Jak dlouho trvá instalace?

Instalace obvykle trvá zhruba dvě hodiny.

  • Musím být u instalace přítomen?

Ano. U instalace musí být ten, kdo bude majitelem přípojky. Ten nám také poskytuje údaje potřebné k vytvoření smlouvy, podepisuje smlouvu. 

  • Přijímací anténu musím platit?

Ne, přijímací anténu neplatíte. Zůstává majetkem firmy a je pouze zapůjčená.

  • Mám přijímací anténu, můžu ji použít?

Ne, připojení vlastní technologií není možné.

  • Chci mít doma wifirouter v síti, musím mít Váš?

Ne, nemáme podmínku, že wifirouter musíte mít od nás. Můžete klidně použít svůj vlastní, pokud nějaký máte. Pokud ale nemáte a chcete wifirouter zakoupit od nás, naši technici je vozí sebou a pomohou vám najít nejlepší řešení vaší vnitřní sítě. 

  • Jaký způsobem řešíte vnitřní síť klienta?

Jakým způsobem bude řešena vnitřní síť klienta je individuální záležitost. Někteří využívají wifirouter, někdo switch, jiný pouze konektivitu rovnou do počítače. 

Můžeme vám nějak poradit? Využijte naší linky +420 775 075 010 nebo kontaktní formulář.