Technické problémy

 

  • Nefunguje mi internet vůbec, co mám dělat?

bezdrátové připojení
  1. Odpojte napájení antény od elektřiny. Napájení antény je nejčastěji malá černá krabička o velikosti asi 10cm x 5cm připojená do elektřiny a vedou do ní ještě dva počítačové kabely. Kabely nepřehazujte mezi sebou! 
  2. Po  uplynutí alespoň 15 vteřin opět zapojte do elektřiny. Rozsvítí se (nejčastěji zelená) kontrolka.
  3. Vypněte wifirouter z elektřiny. Po uplynutí alespoň 15 vteřin wifirouter opět zapojte do elektřiny. I na wifirouteru se rozsvítí diody.  NEMAČKEJTE TLAČÍTKO RESET!!!
  4. Vyzkoušejte, zda-li internet již běží. V případě přetrvávání problému volejte tel. číslo: 775 075 010 od po-ne od 08:00 do 20:00.
hromadné připojení
  1. Vypněte wifirouter z elektřiny. Po uplynutí  alespoň 15 vteřin wifirouter opět zapojte do elektřiny. I na wifirouteru se rozsvítí diody. NEMAČKEJTE TLAČÍTKO RESET!!!
  2. Vyzkoušejte, zda-li internet již běží. V případě přetrvávání problému volejte tel. číslo: 775 075 010 od po-ne od 08:00 do 20:00.
optické připojení
  1. Vypojte zařízení Huawei EG (bílá krabička s dvěma anténkami) z elektřiny. Po uplynutí alespoň 15 vteřin opět zapojte do elektřiny. Nemanipulujte s kabely!
  2. Vypněte váš vlastní domácí wifirouter z elektřiny. Po alespoň 15 vteřinách wifirouter opět zapojte do elektřiny. I na wifirouteru se rozsvítí diody. NEMAČKEJTE TLAČÍTKO RESET!!!
  3. Vyzkoušejte, zda-li internet již běží. V případě přetrvávání problému volejte tel. číslo: 775 075 010 od po-ne od 08:00 do 20:00.

 


  • Zobrazuje se mi hláška, že služba byla pozastavena a mám volat Vaši linku účetního oddělení. 

 
1. Pravděpodobně jste byli pozastaveni z důvodu neuhrazení platby. Pokud vám byla služba již pozastavena, neděláme to bez předchozí snahy o komunikaci s klientem. Zkontrolujte si mailovou schránku, kam vám byla zaslána upomínka. Dále zkontrolujte "nevyžádanou poštu", jestli vám spamový filtr zprávu nevyřadil. 
2. Připravte si číslo účtu, ze kterého jste platbu posílali. Kontaktujte nás na tel. č. 588 517 829 od po-pá od 07:00-15:30, abychom mohli platbu dohledat. 
3. Pokud jste platbu terpve po zastavení služby uhradil/a, pošlete doklad o zaplacení na email: platba@rps.cz a kontaktujte nás na 588 517 829 s žádostí o znovu spuštění služby. 
4. Opětovná aktivace služby po odpojení bude zpoplatněna dle ceníku. 
 

Můžeme vám nějak poradit? Využijte naší linky +420 775 075 010 nebo kontaktní formulář.